Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Schrijven in stilte en andere schrijfretraites: november 24, 2017
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Schrijven in stilte en andere schrijfretraites  (gelezen 94 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Schrijven in stilte en andere schrijfretraites
« Gepost op: oktober 20, 2017, 05:46:16 pm »

Het programma voor 2018 is nog niet helemaal klaar, maar hier zijn alvast de nieuwste retraites!

In april (en ook november!) kan je deelnemen aan de retraite Schrijven in Stilte, en in juni herhalen we de retraite Van Inzicht naar Vrijheid, waarin we aan de slag gaan met familieopstellingen, ondersteund door het schrijven.

Vind je de retraites te spannend en wil je eerst graag kennismaken? Kom dan naar één van de Salonavonden in Antwerpen!

Schrijven in stilte
is een uitnodiging om helemaal tot jezelf en je schrijven te komen. Je kiest zelf hoe je deze dagen wil invullen.  Je kan deelnemen omdat je verdieping wil brengen in je schrijven of je gebruikt deze dagen om helemaal in je manuscript te zakken en meters te maken.
*
"Ik ging naar de Stiltehoeve met een groot verlangen om te schrijven, maar met een nogal vaag idee over het onderwerp. Dankzij de geleide meditaties en de coaching kreeg ik de opzet van mijn boek helder. Joey is zacht en emphatisch, maar brengt je met vaste hand en zonder omwegen naar de kern. De schrijfretraite was voor mij een unieke en heel krachtige manier om naar de diepte te gaan en het boek dat in me zit aan de oppervlakte te brengen".   - Lut Van Schoors

Dagelijks beoefenen we het schrijven tijdens schrijfmeditaties, en je kan ook deelnemen aan de stille zitmeditaties. Op twee verschillende momenten krijg je individuele schrijfcoaching van mij, schrijfcoach Joey Brown: zo krijgt je schrijfproces een boost!

De rest van de tijd ga jij zelf met je schrijven aan de slag, of je maakt ontspannende wandelingen in de uitgestrekte weilanden rondom de Stiltehoeve, Brels 'vlakke land'.

Meer informatie vind je op mijn website.

P.S. Snelle beslissers worden beloond met een vroegboekkorting! Als je inschrijft voor 30 november 2017, betaal je 50 euro minder!

Ben jij erbij?
Liefs,
Joey Brown

Naar de website

Van inzicht naar vrijheid
Familieopstellingen en schrijven
10 - 17 juni 2018
Ikaria, Griekenland

Met familieopsteller Indra T. Preiss en schrijfcoach Joey Brown
Een week lang werken we met familieopstellingen en schrijven rond het helen van relaties: familierelaties, partnerrelaties, werkrelaties, de relatie met jezelf ...
Je krijgt inzicht in je (onbewuste) patronen en je leert hoe je blokkades, conflicten en problemen kan oplossen en helen. 

Indra begeleidt de opstellingen. Ik begeleid de schrijfmeditaties en maak je wegwijs op het eiland Ikaria. Ik zorg ervoor dat je je veilig en gedragen mag voelen.

De retraite is een intens, positief transformerend proces. Je gaat als een ander, lichter en bewuster mens naar huis.

Lees ook mijn blog: 7 veelgestelde vragen over familieopstellingen.
Of de blog:  familieopstellingen en schrijven

INFOAVOND
Op 24 november organiseren Indra en ik een infoavond in de praktijkruimte van Indra, te Wilrijk. We vertellen je alles over de retraite, wat je mag verwachten, en wat familieopstellingen voor jou kunnen betekenen. We vertellen je ook alles over de reis naar Ikaria, hoe je samen kan reizen en nog veel meer. Kijk op: infoavond retraite.

P.S. Snelle beslissers worden beloond met een vroegboekkorting van maar liefst 275 euro!

Naar de retraite

Salonavonden: rouw en verlies, ziekte en burn-out
Tijdens de koude winterdagen kan je deelnemen aan thema-avonden rond rouw & verlies, ziekte & burn-out. Ik nodig je uit voor verdiepend gesprek, schrijf- en deelmomenten. In het schrijven vinden we weer de verbinding met onszelf, van waaruit alle heling en genezing vertrekt.

Kom op vrijdag 3 november en vrijdag 8 december bij mij in de woonkamer proeven van het helende/expressieve schrijven. Lees ter voorbereiding ook even mijn blog Trauma? Schrijf het van je af!.

Graag deelnemen? Stuur mij een mailtje. Deelname kost je slechts 25 euro, inclusief thee, koffie en versnaperingen. Maximum 10 deelnemers per avond. Wees er dus snel bij!

Telkens van 19.30 tot 22.00, in hartje Antwerpen, op een boogscheut van de Groenplaats. Adres en routebeschrijving krijg je bij inschrijving.

Ja, ik neem graag deel
Pagina's: [1]   Omhoog