Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Heppiemassage: Een bijzondere massage voor bijzondere kinder: januari 20, 2018
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Heppiemassage: Een bijzondere massage voor bijzondere kinderen  (gelezen 82 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Heppiemassage: Een bijzondere massage voor bijzondere kinderen
« Gepost op: december 17, 2017, 12:43:55 pm »

Een bijzondere massage
voor bijzondere kinderen

Wat is Heppiemassage?
Heppiemassage werd in 2011 door Helen Lodder speciaal ontwikkeld voor kinderen met autisme, maar blljkt intussen ruim inzetbaar bij verschillende doelgroepen. Dus niet enkel bij ASS, maar ook bij ADHD, het syndroom van Down, een mentale of fysieke beperking, hoogsensitieve kinderen, kinderen die zich niet lekker in hun vel voelen, moeilijk kunnen ontspannen, gedragsproblemen vertonen of moeilijk slapen. Ook bij volwassenen kan Heppiemassage worden gebruikt.
Het is een massage op maat waarin verschillend unieke en aan de doelgroep aangepaste, voorspelbare  massagevormen worden verwerkt  alsook aromatherapie en helende knuffelstenen. De massage kan indien gewenst over de kledij heen gegeven worden.
Heppiemassage leren?
* Tweedaagse workshop
* In Belgïe en Nederland op diverse locaties
* In kleine groepjes onder deskundige begeleiding
* Voor (groot)ouders, opvoeders, masseurs, kindercoaches, kinderyogadocenten, hulpverleners, (zorg)leerkrachten en alle andere geïnteresseerden.
* Geen enkele voorkennis vereist.
* Naast het aanleren van de gebruikte massagetechnieken krijg je achtergrondinformatie over verschillende stoornissen in de prikkelverwerking, massage, aromatherapie en edelstenen.
* Na indienen van een eindopdracht krijg je een getuigschrift en wordt jouw naam vermeld bij de erkende Heppiemasseurs op de site.
* Voor afgestudeerde Heppiemasseurs worden er regelmatig terugkomdagen georganiseerd.
Meer info
Data in 2018
20 en 21 januari bij Fierce and Fit in Oudenbosch, Nederland
17 en 18 februari bij Amba-Amba in Desselgem, België
3 en 4 maart bij Integrama in Outgaarden bij Hoegaarden, België
19 en 20 mei bij Integrama in OUtgaarden bij Hoegaarden, België
7 en 8 juli bij La Capella in Arnhem, Nederland
We starten om 10 u en stoppen om 17 u.
Meer info
 Passen de data niet? Niet in jouw buurt? Wil je Heppiemassage zelf organiseren in jouw organisatie of centrum of op een locatie dicht bij jou? Contacteer me gerust om de mogelijkheden te bekijken.
Docente
  Andrée Borguet
Ik ben massagetherapeute en massagedocente sinds 2001 èn moeder van twee bijzondere kinderen. Ik deed jarenlang vrijwilligerswerk bij kinderen met autisme en werkte 18 jaar als opvoedster o.a. bij kinderen met een mentale beperking en autisme. Ik leerde de Heppiemassage in 2011 bij Helen Lodder en werd op haar vraag in 2012 docente Heppiemassage in Begië.  Sinds juni 2017 droeg Helen deze bijzondere massage volledig aan mij over en geef ik ook de workshops in Nederland. Ik vind het heerlijk om meer en meer mensen te inspireren met deze  massage en zo meer en meer kinderen wat meer rust en welbevinden  te brengen. Meer over mij
Info en inschrijven
Voor de workshop bij Amba Amba schrijf je bij hen in. Dat kan hier.
Voor alle andere workshops schrijf je in bij Integrama. Dat kan hier. Vermeld wel duidelijk voor welke cursus je wil inschrijven.
Meer
In mijn massagepraktijjk in Outgaarden kan je met jouw kind een heppiemassage komen uitproberen of komen ervaren wat een massage op  maat met jou kan doen.
Naast deze tweedaagse workshop heppiemassage organiseer ik diverse andere massagecursussen zoals bv. een jaartraject voor mensen in de zorgsector, een vervolgcursus massage, baby-en kindermassage... Ik geef ook kinderyoga
Meer info.

Op de hoogte blijven?
Teken hier in op de nieuwsbrief 
Like de facebookpagina van de Heppiemassage en die van Integrama
Nog vragen?
Contacteer me gerust :
Andrée Borguet- Integrama
Sint-Niklaasstraat 40 - 3321 Outgaarden
016 / 73 50 27 - 0484 / 67 78 70
info@integrama.be -
www.integrama.be
www.heppiemassage.com