Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Universal center - Empower Your Heart: januari 21, 2018
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Universal center - Empower Your Heart  (gelezen 97 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Universal center - Empower Your Heart
« Gepost op: december 18, 2017, 06:52:29 pm »

www.universal-center.be
Ann-Kasra Van Rompaey – info@universal-center.be – 0495 51 78 99
In deze nieuwsbrief wil ik je graag inspireren voor de komende workshops die ik zelf faciliteer of die ik organiseer voor trainers die me nauw aan hart liggen.  De connectie vinden tussen lichaam & geest met alles wat er is, dat is mijn grootste passie in dit leven en deze wil ik graag met je delen.

Ik kijk er naar uit om jou in 2018 ergens te ontmoeten.
Fijne Kerstdagen en een sprankelend 2018!
Hartelijke groet
Ann-Kasra

AGENDA

21 Januari 2018
Empower Your Heart
Trainer: Ann-Kasra Van Rompaey
Locatie:  Koningsteen, Oxdonckstraat 168, 1880 Kapelle-op-den-Bos

17 en 18 februari 2018
Van Human Doing naar Human Being
Ga terug connectie met jezelf aan
Trainer: Ann-Kasra Van Rompaey + Dirk Koops
Locatie:  Koningsteen, Oxdonckstraat 168, 1880 Kapelle-op-den-Bos

6-7-8 juni 2018
Journey to YOURSELF
Trainer: Andrea Wandel
Locatie: Koningsteen – Oxdonckstraat 168 – 1880 Kapelle-op-den-Bos

6-7-8 juli 2018
IFS – Inner Family Exploration
Trainer: Marion Wandel
Locatie: Koningsteen – Oxdonckstraat 168 – 1880 Kapelle-op-den-Bos

1-daagse Workshop
EMPOWER YOUR HEART
21 januari 2018.

Trainer: Ann-Kasra Van Rompaey

Een gebroken hart, een bloedend hart, een gesloten hart… Uiteenlopende gebeurtenissen in het leven zorgen ervoor dat je gekwetst wordt. Als reactie daarop bouw je een muur rondom je hart: je sluit je af en mist daardoor ook de hartverwarmende opportuniteiten en ontmoetingen.

Het is tijd om je hart opnieuw wat ademruimte te geven. In deze workshop laat je je hart weer spreken en luister je naar wat het nodig heeft om zich veilig te voelen. Je leert hoe je je hart extra beschermt waardoor het zich toch durft openen en niet meer zo kwetsbaar is.

Visualisaties, waarnemen en voelen geven deze workshop inhoud en vorm.

PRAKTISCH

De workshop Heel je hart duurt 1 dag, van 09.30 tot 17.30 uur.
Ik verwelkom je graag op 21 januari 2018 op Koningsteen, Oxdonckstraat 168, 1880 Kapelle-op-den-Bos
Deelnemen kost 130 euro, excl. btw (157,30 Euro incl. BTW).
Dranken en lunch tijdens de dag zijn inbegrepen.

Schrijf je nu in door een mailtje te sturen naar info@universal-center.be of door te klikken op bijgevoegde link.
https://www.universal-center.be/nederlands/contact/

tweedaagse workshop:
Van Human Doing naar Human Being,
ga de connectie met je zelf terug aan.

In deze tweedaagse workshop (her)ontdekken we de belangrijke vaardigheden om goed voor jezelf te zorgen. Zelfconnectie en verbinding met jezelf zijn vaardigheden die je kunt leren en die nu meer dan ooit belangrijk zijn in een tijd van continue veranderingen en prikkels.  Op een authentieke, speelse manier verkennen we hoe jij de verbinding met jezelf weer aan kunt gaan.

De workshop bestaat uit drie delen:
ü  Oriëntatie: word je bewust waar je bent en hoe je daar bent en leer ernaar te luisteren door de signalen van je lichaam serieus te nemen;
ü  Hulpbronnen: welke hulpbronnen zet jij in bij stress, ongemak en angst? Hoe werken die voor je? En hoe zet je ze in om nog meer voor je te werken? Je leert om zonder oordeel naar je eigen leven te kijken;
ü  Grenzen: waar liggen jouw grenzen, hoe werken ze en wat gebeurt er als we op de grens nieuwsgierig en zonder oordeel elkaar gaan ontmoeten?

WERKWIJZE
We maken gebruik van de nieuwste inzichten uit de neurobiologie, het werk van Peter Levine en mindfulness. Reflectie, verstilling, oefeningen en spel wisselen elkaar af.

PRAKTISCH

De workshop 'Van Human Doing naar Human Being' duurt 2 dagen, telkens van 09.30 tot 17.30 uur.
Wij verwelkomen je graag op 17 en 18 februari 2018 op Koningsteen  - Oxdonckstraat 168 – 1880 Kapelle-op-den-Bos.
Deelnemen kost 260 Euro excl. btw (314,60 Euro incl.BTW).
Lunch op beide dagen is inbegrepen in de prijs.

Schrijf je nu in door een mailtje te sturen naar info@universal-center.be of door te klikken op bijgevoegde link.

drie-daagse Workshop:
Journey to yourself,
een afgebakend tijdsslot helemaal voor jou.

In deze drie-daagse workshop werken we 3 dagen in een kleine groep (max 9 actieve deelnemers).  Je krijgt een tijdslot waarin je je eigen thema kan inbrengen. 
Wat houdt je nog tegen? Welke overtuigingen belemmeren je vrijheid? Welke stap zou je willen zetten om vooruit te komen? Met deze en vele andere vragen gaan we aan de slag via opstellingen en Self Connection.  De groep ondersteunt je proces.

We leren je gebruik te maken van de wijsheid die je lichaam je geeft en van de aanwezige energie.

Drie dagen en nog lang daarna put je kracht en energie uit deze voedende ervaring.

Je kan je inschrijven voor deze workshop als deelnemer:
ü  Met een eigen thema (hier krijg je tijdens de 3 dagen een eigen tijdslot waar er rond je thema wordt gewerkt)
ü  Zonder eigen thema (je brengt geen eigen thema in en leert uit de processen door de thema’s die anderen inbrengen)  Soms maakt het de eerste stap naar zelf reflectie gemakkelijker.

WERKWIJZE
Er zijn max. 9 deelnemers die een eigen thema inbrengen.  In de groep is er verder plaats voor max. 4 observatoren zonder eigen thema.  Elke deelnemer met een eigen thema, krijgt een specifiek tijdsslot toebedeeld.

PRAKTISCH

De workshop 'Journey to YOURSELF' duurt 3 dagen, telkens van 09.30 tot 17.30 uur.
Wij verwelkomen je graag op 6 – 7 – en 8 juni 2018 op Koningsteen  - Oxdonckstraat 168 – 1880 Kapelle-op-den-Bos.
Deelnemen kost 750 Euro excl. btw (907,50 Euro incl.BTW) indien je je eigen thema inbrengt.
Zonder eigen thema betaal je 450 € excl. btw (544,50 Euro incl. BTW)
Lunch op beide dagen is inbegrepen in de prijs.

WIE BEN IK?

Ann-Kasra, mijn naam klinkt niet alledaags en daar ben ik heel blij mee.  Ann is de naam die m'n ouders me gaven. Voor mij hangt die heel nauw samen met mijn hoofd, de rationele kant van mijn persoonlijkheid. Tijdens een training kreeg ik van Michael Barnett de naam Kasra mee, die betekent universal center, meteen ook de naam van mijn bedrijf.  Hij brengt me in contact met mijn lichaam, met voelen. Beide namen samen brengen me harmonie en evenwicht.

Mensen, hun relaties met anderen en hun leven hebben me altijd al geboeid. Waarom gedraagt iemand zich zoals hij dat vandaag doet? Welke gebeurtenissen hebben hem gemaakt tot wie hij vandaag is? Al die vragen brachten me na jaren onderzoek en persoonlijk werk bij traumaverwerking.

Uit eigen ervaring leerde ik dat niets echt vanzelfsprekend is en dat je niet alles alleen hoeft op te lossen in je leven. Dat inzicht bracht me bij mijn missie: anderen begeleiden om een dieper contact met zichzelf en de mensen om zich heen te creëren.

Libellen zijn een mooi voorbeeld. Daarom koos ik ze bewust om mijn missie kracht bij te zetten. Ze trekken me aan omdat ze alleen én samen een unieke dynamiek teweeg brengen: ze creëren onderling verbinding en ook met de natuur. Tegelijk ben ik een beetje bang voor ze, en precies daar schuilt een sterke boodschap…Ook wat je in eerste instantie afschrikt, kan prachtig zijn!

Gast trainer Andrea Wandel

Andrea Wandel

Andrea Wandel is trainer en coach.  Zij werkt al meer dan 25 jaar op verschillende bewustzijns niveaus.  Zij is zeer ervaren in haar domeinen.  Andrea spreekt Engels en Duits en begrijpt Nederlands.
Zij schrijft over zichzelf:

“I love my work and I feel blessed to translate the unspoken language to lots of people on this planet. I like your courage to develop yourself beyond normal concepts of life. It’s a pleasure to be with you.

As a musician I know lots of accords and I like to connect different levels of consciousness. I wish you a good journey.”

Pagina's: [1]   Omhoog