Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• spiritueel ontwikkelen: januari 04, 2018
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: spiritueel ontwikkelen  (gelezen 438 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
spiritueel ontwikkelen
« Gepost op: januari 04, 2018, 10:17:51 am »

spiritueel ontwikkelen
of
bewustwording ontwaken

Wendy is al een tijd bezig om mensen zoals jij , lieve lezer en vriend, te helpen inzichten te verwerven en werkelijk om te zetten in je leven, om te onderwijzen hoe je de macht over jezelf krijgt en volledig in je eigen kracht komt. Alleen jij beslist wat er gebeurt. Het mooie aan dit systeem is, dat je ontdekt dat je zelf veel spectaculairder bent dan je ooit voor mogelijk hebt gehouden. Je hebt een ongelimiteerd potentieel in je dat nu slaapt. Dat vraagt om terug ontwaken te worden. De weg , of eerder gezegd, de paden die vaak verteld worden die talrijk naar Rome leiden is waar , maar wat je nergens hoort is dat er maar één regelrecht en zuiver pad is dat werkelijk nog door Rome gaat.

Grappig dat hier over Rome gesproken wordt, doch heeft het niets te maken met de plaats wel met waar het symbolisch voor staat, namelijk je hart. Je hart is de deur naar je ziel en dat heb je nodig dat het open is.

Zodra je de kracht van jezelf hebt gevonden kun je alles doen en weten zonder dat er gevaar dreigt voor jezelf of anderen. De wonder(en) komen dan ook vanzelf, al is het voor jouw dan geen wonder meer, je weet al waarom het gebeurt en alles gelijkt logisch. Er is namelijk maar één bewustzijn en we zijn allemaal verbonden met elkaar. Zolang je handeling is gebaseerd op respect, begrip, inzicht, toepassen en wijsheid geschied alles zoals jij het wenst. Liefde is de sleutel. En over deze sleutel is vaak een heel groot misverstand, namelijk dat het een voelen is. De sleutel is iets anders wat iedereen activeren kan!

Als je klaar bent om je spiritueel te ontwikkelen, dan komen de aanwijzingen vanzelf op je pad. Je herkent deze aan de toevalligheden waarmee precies de juiste informatie je bereikt. Zoals vele meesters zeggen, zodra de leerling klaar is, vindt hij/zij de meester die hem/haar verder begeleidt.

Spiritueel ontwikkelen wordt vaak beoefend als hobby, maar als het serieus wordt dan is het heel hard werken. Spiritueel ontwikkelen is de diepte in gaan van je Zelf ( je valse en ware zelf samen). Je overtuigingen eens kritisch onderzoeken en hulp zoeken bij je zoektocht. Stoppen met weglopen voor de enge dingen die je te zien krijgt of van het verwerpen van wat op je pad komt. Het is maar een metafoor van de krachten die in je zitten. Los ze op en transformeer ze naar iets waar je wel blij van wordt.

verder lezen>>

liefdevolle groeten,
Wendy

WAT VIND JE HIER ONDER ?

Informatie over Wendy's Wisdom Corner

of een permanente verandering op de website

Food for the soul avonden met permanente veranderende prijs --- LAATSE DAG INSCHRIJVINGEN

Zuiverheidstraject

Voorproevertje ?

Wendy's Wisdom corner

Elk maand of gelijk wanneer je wil
artikels of video's rond diverse bewustzijnsonderwerpen raadplegen

elke maand komen er min. 4 nieuwe blogs en /of video's bij
video's en blogs komen steeds met tips rond het onderwerp

momenteel (november 2017) zijn er al een 60-tal artikels (blogs) en 10-tal video's
in december 2017 zijn er 84  blogs en 23 video's

toegang blijft tot alles
je hebt je eigen paswoord

eerste maand gratis
vanaf 2e maand doorlopende bijdrage
elke maand opzegbaar

maandelijkse bijdrage: 9,99€ + de 1e maand gratis

INSCHRIJVEN KAN TUSSEN 1 JANUARI 2018 EN 31 JANUARI 2018  en is enkel voorolopig enkel voor jullie aan deze prijs

Liefdevolle groeten,
Wendy

klik hier om in te schrijven

De tips en inzichten van de inspiratie- of bewustzijnsavonden bleken heel leerrijk en wijs.

ijdens dit parcours, voelde ik dat het mij eigen maken en leven naar die inzichten nog moeizaam was. Ik paste hier en daar iets toe van wat ik leerde maar vergat het snel weer. Ik voelde dat ik begeleiding nodig had om dit in mijn leven te integreren. Ik bleef ook worstelen met mijn werk. De transformatiecursus brengt mij veel verder dan wat ik de voorbije jaren heb geleerd

vverder lezen

Wendy Mertens is een liefdevolle en lichtvolle coach die je confronteert waar nodig en dat is positief.

Het is een rots in de branding die integer en positief is. Ze leert je veel over wat zelfliefde is en dat hooggevoeligheid een ware kracht is. Ze steunt je doorheen je proces en laat je vallen en zelf terug opstaan. Het is een zuivere ziel die vanuit haar hart spreekt en correct is naar iedereen in haar omgeving.

verder lezen

living a soul intended life
Dit is waarom je hier bent! neen?!
wel samen gaan we op stap om die ontwaking te maken en vanuit je ziel te leven . Ga je mee?
.

Copyright © 2017 Wendy Mertens, All rights reserved.
GSM 0468/16.53.95

www.wendymertens.com

Adres:
Wendy Mertens
Belgium

Pagina's: [1]   Omhoog