Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Schrijven in een abdij, met schrijfcoach Joey Brown: november 10, 2017
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Schrijven in een abdij, met schrijfcoach Joey Brown  (gelezen 284 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Schrijven in een abdij, met schrijfcoach Joey Brown
« Gepost op: juni 27, 2017, 02:05:48 pm »

Zoek je ruimte en tijd om te schrijven?
Heb je nood aan verstilling?
Zoek je individuele schrijfcoaching?
En vind je het ook zo fijn om samen met anderen in stilte te schrijven?

Dan is deze vierdaagse schrijf- en stilteretraite in de abdij van Postel (B) iets voor jou!

Je kan deelnemen omdat je verdieping wil brengen in je schrijven (daar zorgen mijn schrijfmeditaties voor), of je gebruikt deze dagen om helemaal in je manuscript te zakken en meters te maken.

Met mogelijkheid tot individuele coaching.

Hoe? Wat?

Als je deze dagen aan je boek wil doorwerken en individuele coaching nodig hebt, dan kan je dat aanvragen. Ik werk met jou vooral rond de structuur van je boek, het bepalen van je doelgroep en je boodschap, het verfijnen van jouw persoonlijke schrijfstem, enz. Met mijn hulp kom je tot een concreet plan voor je boek. Je droom wordt werkelijkheid!

Dagelijks begeleid ik stille schrijfmeditaties: door middel van verhalen, teksten of oefeningen, visualisaties en relaxatie nodig ik je uit om telkens dieper in het schrijven (en in de stilte) te zakken. De rest van de tijd ben je vrij om te ontdekken, stil te worden, te schrijven, te wandelen of te mediteren.

Je kunt aan je boek werken in de vele hoekjes, kamers en zalen van de abdij. Je kunt samen of alleen aan yoga doen, wandelen ... de omgevende natuur is rustgevend en nodigt uit tot genieten, stilvallen, tot je essentie komen.

Je kiest zelf hoe je deze retraitedagen invult:

- je kan het schrijven beoefenen en onderzoeken vanuit nieuwsgierigheid
- je kan deelnemen omdat je verdieping wil brengen in je schrijven
- je kan deelnemen omdat je de stilte wil ervaren
- je kan deelnemen omdat je voelt dat het schrijven iets in je in beweging zal zetten
- je gebruikt deze dagen om helemaal in je manuscript te zakken en door te schrijven

Data: 10 tot en met 13 november 2017.

Je kiest voor 4 dagen schrijfverblijf, overnachting en alle maaltijden inbegrepen: Op vrijdagochtend ben je welkom vanaf 10u. Vertrek op maandag omstreeks 16u.

Optioneel
1-op-1 coaching van Joey (niet inbegrepen in de prijs voor schrijfverblijf).

Prijs
Alle info over het all-in verblijf in een eenpersoonskamer, het adres van de abdij en dergelijke meer vind je op www.joeybrown.be

Schrijf snel in want de plaatsen zijn beperkt. Inschrijven doe je door een mailtje te sturen aan: info@joeybrown.be, of door op onderstaande link te klikken.

Ik schrijf me in! 

Joey Brown

is schrijfcoach, expressiecoach en stiltecoach. Ze begeleidt je in no time naar de kern van je schrijven. Met haar inspirerende, stimulerende aanwezigheid creƫert ze voor jou een veilige ruimte waarin je helemaal met jezelf en met je schrijven kan zijn.

Haar retraites zijn unieke combinaties van schrijven, stilte, creatief-expressief werk en meditatie. 

Joey woont momenteel in Griekenland, op het eiland Ikaria.

'Iets wat ik lang zocht, heb ik gedurende de retraite gevonden: schrijflust en schrijfdurf.' (deelnemer Karel Gommer)

Wat is 1-op-1 coaching?

Wat is schrijfmeditatie?

Wat is schrijfmeditatie?
Wat doe je dan?
Hoe ziet dat eruit?

Lees in mijn blog Schrijfmeditatie het antwoord op je vragen.

Je kan er ook twee video's bekijken van schrijfmeditaties en je vindt er een link naar een heerlijke, ontspannende meditatie die je thuis zelf kan doen.

Schrijven en herbronnen, Griekenland 

Voor de retraite Schrijven en Herbronnen op het  inspirerende Griekse eiland Ikaria heb ik nog enkele plaatsten vrij. Ben jij erbij?

24 september - 01 oktober

Naar Schrijven en herbronnen 

http://joeybrown.be/

Pagina's: [1]   Omhoog