Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Straal in vrijheid: januari 06, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Straal in vrijheid  (gelezen 59 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Straal in vrijheid
« Gepost op: januari 03, 2019, 09:40:23 am »

Inspiratiemail van The New Life Experience

The New Life Experience daagt je uit om het hoogste collectieve bewustzijnspotentieel in de nieuwe wereld te leven. Alles wat je nodig hebt is al aanwezig.

The New Life Experience is een creatie van Hilde Van Bulck

Straal in vrijheid
Activiteiten begin 2019
Januari 2019 Hilde Van Bulck

Lieve medemens,

Laten we 2019 niet alleen stralend beginnen, maar laten we het binnen twaalf maanden stralend afronden. 'Wat straal jij!' is een compliment dat deugd doet. Stralen doe je door je emoties tot rust te brengen, je zorgen in het juiste perspectief te plaatsen, door hoofd, hart en buik met elkaar te verbinden, helemaal in dit moment te zijn en door op één lijn te staan met je essentie, m.a.w. gewoon zijn. Vrij denken, voelen en handelen krijg je ervoor in de plaats. Vrij zijn, in vrijheid beslissen is een van de meest veelvoorkomende verlangens. Innerlijk vrij zijn geeft je comfort in de omgang met jezelf, maakt je relaties complexlozer en  vergroot je engagement op het werk. Beloningen op alle terreinen dus.
Onderstaande activiteiten dragen bij tot je stralende vrijheid. Dit is een uitnodiging om deel te nemen net zoals zoveel anderen het je al hebben voorgedaan. Aarzel niet en schrijf je nog vandaag in.

Met stralende groeten

Hilde Van Bulck

(Familie)opstellingen, een ontwapenende werkwijze die je visie op je moeilijkheden in een nieuw en opluchtend perspectief plaatst.

6 januari         In Vrijheid stralen.  Enkel nog plaats als representant!
3 februari        Verbinding met het groter geheel
3 maart           Je potentieel ontvouwt zich
14 april           Op weg naar een bewuste wereld
19 mei            Je bent waardevol voor de wereld

Great White Whale Center - Borsbeek - Van 10 u tot 17 u à 18 u. 

Ik registreer me nu voor de familieopstellingen

Transformatie-opleiding voor leerkrachten alle niveaus
Teaching by being 1 & 2

Kinderen en jongeren werken graag mee en halen betere resultaten bij leerkrachten die helemaal zichzelf zijn. Acht eenvoudige principes die in jezelf te vinden zijn doen je met minder moeite lesgeven, sparen tijd uit en laten je je werkdag met meer energie beëindigen. Eenvoudig aan te leren en onmiddellijk en concreet toepasbaar.

Module 1: 22 en 23 januari
Module 2: 6 en 7 mei

Great White Whale Center in Borsbeek - Van 10 u tot 17 u

Ik registreer me nu voor Teaching by being

Bloeiende scholen via onderwijsopstellingen
Laten we er geen doekjes omwinden. Mevrouw Crevits zei het onlangs nog in het programma 'Vrede op aarde': 'Ik zie overal scholen waar de teams hard en goed werken.' Ik kan beamen dat het zo is. Ik heb heel wat jaren op mijn actief in die sector. Maar laten we er ook geen doekjes omwinden dat een paar hardnekkige problemen moeilijk hanteerbaar zijn laat staan opgelost worden. Via onderwijsopstellingen kunnen we er verandering in brengen. De 360°-blik van deze onthullende werkwijze brengt ondersteuning en verlichting voor alle betrokken partijen: het beleid, de leerkrachten, de leerlingen en de ouders. Elke directeur en elke leerkracht zou achtergrond kennis moeten hebben om het zichzelf en de school gemakkelijker te maken en niet alleen dat. Een creatieve en innovatieve beweging is mogelijk.
Eén van de scholen die zich via onderwijsopstellingen heeft laten begeleiden, heeft van de inspectie een beoordeling gekregen die uitsteeg boven de gewone beoordelingscriteria.

30 januari

De Kluizerij in Affligem - Van 10 u tot 17 u

Ik registreer me nu voor Bloeiende scholen via onderwijsopstellingen

Photo by Anil Jagatap
Workshop: Diamanten, vlinders en cilinders
Hou je van stilte? Van integriteit? Van subtiele energieën? Van diepe verbondenheid met jezelf en met het groter geheel? Dan kom je in deze verdiepende workshop zeker aan je trekken.

9 en 10 februari

Great White Whale Center in Borsbeek - Van 10 u tot 17 u

Ik registreer me nu voor Diamanten, vlinders en cilinders

Photo by Jeremy Bishop
Lezing: Een opstapje naar verlichting
Onze familie kan alles zijn, vreugde en verdriet, verbinding en afstand, optillend of neerhalend. De tegengestelde bewegingen kunnen verwarrend werken. Niemand van ons ontsnapt aan de invloeden van het familiesysteem. Sommige zijn de moeite waard om mee te nemen en tillen je op als persoon. Andere brengen je in een dwangmatige onbewuste herhaling van patronen die je niet langer dienen. Ze voelen als een rugzak die je overal meezeult. Met familieopstellingen kun je je dwangmatige overtuigingen en handelingen een halt toeroepen en je rugzak steeds verder leegmaken. Opluchting en
ver-licht-ing zijn er het resultaat van. Het kan je zelfs in contact brengen met de ware verlichting van je ziel.

20 februari

Cultureel Centrum Lokeren - Van 20 u tot 22.30 u

Ik registreer me nu voor de lezing: Een opstapje naar verlichting

Workshop: Wie ben jij? Wat is jouw gave voor de wereld?
Besef je dat het simpele feit dat jij bestaat een bijdrage is voor deze wereld? Zonder jou zou de wereld niet dezelfde zijn. Wie jij bent en wat je doet is gewoonweg uniek. Niemand is en doet zoals jij. Misschien gelijkt het erop, maar het is niet hetzelfde. Jij doet ertoe op jouw eigen unieke manier. Geloof je het zelf? Hoe zet jij je stralende zelf, je schitterende diamant zichtbaar neer? In een workshop lijkt het gemakkelijk. In het dagelijks leven lijkt het ingewikkelder. Maar is dat wel zo? Deze workshop geeft er een antwoord op.

6 en 7 april

Great White Whale in Borsbeek - Van 10 tot 17 u

Ik registreer me nu voor de workshop Wie ben ik? Wat is mijn gave voor de wereld?

Dank je wel beste en dappere lezer om helemaal naar onder door te scrollen.
Dank je wel om het verlichtend werk mee te verspreiden naar  je medemensen. Dank je wel om jouw steentje bij te dragen aan een aanwezige en bewuste wereld. 
Hou de kalender in het oog. Er komen nog activiteiten bij.
Met levenslustige groet
Hilde Van Bulck

Expert in THE NEW LIFE EXPERIENCE
Spreker, Opsteller, Transformator,
Onderwijsexpert, Auteur, Lichtwerker
Auteur van 'De eigenwijze kikker'
en van 'De nacht van ons leven'

info@the-new-life-experience.com
www.the-new-life-experience.com

015 31 54 81
0493 247 547
The New Life Experience is een creatie van Hilde Van Bulck & Samtati BVBA