Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Mentaal en Fysiek in balans: januari 06, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mentaal en Fysiek in balans  (gelezen 492 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Mentaal en Fysiek in balans
« Gepost op: januari 06, 2019, 12:42:36 pm »

Inner Balance 4 Ever

Mentaal en fysiek in balans

Mijn naam is Joke Vandenberghe en ik help jou om thuis te komen bij jezelf.
In een verkennend gesprek kijken we wat jij nu in dit moment nodig hebt om in jouw kracht en in balans door het leven te gaan.
Ik maak gebruik van intuitief gesprek, aanraking, massage, bodywork, therapeutische- en tantrische sessies

Eindejaarsactie
Boek uw favoriete sessie
tijdens de eindejaarsperiode
en ontvang een bruisend geschenk
voor haar en hem
aanbod geldig tot 15/01/2019 voor boeken van sessies en/of aankoop cadeaubonnen

Creatieve en intuitieve begeleiding

Via sessies, afgestemd op jou, gaan we stap voor stap op weg.  Mijn ruime levenservaring, intuïtie en mijn connectie met al wat is, is hierbij een leidraad. Ik breng je in contact met je hart en je gevoel en reik je tools aan zodat je meer inzicht krijgt in jouw specifieke situatie of probleem.  We bekijken hierbij het groter geheel, zowel  fysiek, mentaal als emotioneel.
Nieuwe inzichten zullen  je helpen om stappen te zetten in je leven.
With another point of view we can get a breakthrough
Intuïtieve massage

Tijdens een ontspannende lichaamsmassage wordt je volledige lichaam van kop tot teen gemasseerd door warme, knedende en zachte handen. Spanning wordt vrijgemaakt en energie komt in beweging.
Op een zachte intuïtieve wijze maak ik contact met je. Waarbij ik invoel wat je nodig hebt op fysiek, mentaal en/of emotioneel niveau. Massage brengt aandacht naar je lichaam waardoor je makkelijker los kan laten. Gedachten en oordelen verdwijnen naar de achtergrond  zodat je weer helemaal ‘thuis’ komt in je lichaam.

Hoofd- nek en schoudermassage

Spanning en stress slaan zich onbewust op in ons lichaam. Ze ontstaan vanuit  vermoeidheid, een slechte-en lange zithouding, een hoge werkdruk en het gevoel vast te zitten. ….
Tijdens de sessie maak ik gebruik van een combinatie van Westerse- en Oosterse massagetechnieken waarbij gewerkt wordt op drukpunten en meridianen.
Deze massage verzacht spanning in rug , nek en hoofd, verhoogd flexibiliteit en mobiliteit van de wervelkolom.
Tantrische sessies

Tantramassage is een initiatie in tantra. Het is een oude kunst om ons te openen voor energie en bewustzijn. Het is een weg van bewustwording en persoonlijke groei, een diepgaande innerlijke reis.
De  massage is een warme oliemassage die zowel sensueel als respectvol is.  Het volledige lichaam met  inbegrip van de intieme regio wordt aangeraakt waarbij rekening gehouden wordt met je grenzen. Intieme zones worden vaak ontkend, miskend en misbruikt en zijn zones waar veel taboe, schuld en schaamte rond hangen. Deze ontdekking en verkenning laat je toe om in contact te komen met je gevoel. Door liefdevolle aanraking in respect voor jouw grens, kunnen deze delen weer in je lichaam geïntegreerd worden.  Ik werk vanuit een holistische visie vanuit het hart waarbij lichaam, ziel en geest als één geheel ervaren worden.
Een tantramassage is de basis voor sexual healing en/of een tantrisch groeitraject .
Het beleven van tantramassage vanuit ontspanning, verbondenheid, gevoel van koestering en geborgenheid kan langzaam overgaan naar een dieper en gerichtere ervaring.  Er kan gewerkt  worden rond erectie- en ejaculatiestoornissen, moeilijk klaarkomen, misbruik, pijn bij penetratie , … of naar groeien in tantrisch bewustzijn

Joke Vandenberghe
0495/72 74 99
innerbalance4ever@live.be
www.innerbalance4ever.be

Alfred Courtensstraat 18
8670 Oostduinkerke

Pagina's: [1]   Omhoog