Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Schoolteams versterken: januari 30, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Schoolteams versterken  (gelezen 567 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Schoolteams versterken
« Gepost op: januari 09, 2019, 04:24:46 pm »

The New Life Experience daagt je uit om het hoogste collectieve bewustzijnspotentieel in de nieuwe wereld te leven. Alles wat je nodig hebt is al aanwezig.

The New Life Experience is een creatie van Hilde Van Bulck

SCHOOLTEAMS VERSTERKEN
Januari 2019 Hilde Van Bulck

Beste onderwijsprofessional,

Als je een school binnenstapt, merk je onmiddellijk of er een sterk team aan de slag is. Een team met een visie en een doel dat weet wat het aan het doen is en waar het naartoe wil. Een groep van mensen die samen overleggen en communiceren, die niet bang zijn om nieuwigheden uit te proberen en daarmee de leerlingen aangenaam verrassen. Een team dat de eigenheid van elk teamlid waardeert en waarvoor hedendaags onderwijs afgestemd op de leerlingen van nu een prioriteit is. Een team waar directie, het ondersteunend personeel, de leerkrachten, de leerlingen en de ouders met gemak hun plaats vinden. Is dit slechts een droom of is het werkelijkheid?
Kom het uitzoeken bij Teaching by being en bij Bloeiende scholen via onderwijsopstellingen

Met stralende groeten

Hilde Van Bulck

Transformatie-opleiding voor leerkrachten alle niveaus
Teaching by being 1 & 2

Kinderen en jongeren werken graag mee en halen betere resultaten bij leerkrachten die helemaal zichzelf zijn. Acht eenvoudige principes die in jezelf te vinden zijn doen je met minder moeite lesgeven, sparen tijd uit en laten je je werkdag met meer energie beëindigen. Eenvoudig aan te leren en onmiddellijk en concreet toepasbaar.

Module 1: 22 en 23 januari
Module 2: 6 en 7 mei

Great White Whale Center in Borsbeek - Van 10 u tot 17 u

Ik registreer me nu voor Teaching by being

Bloeiende scholen via onderwijsopstellingen

Laten we er geen doekjes omwinden. Mevrouw Crevits zei het onlangs nog in het programma 'Vrede op aarde': 'Ik zie overal scholen waar de teams hard en goed werken.' Ik kan beamen dat het zo is. Ik heb heel wat jaren op mijn actief in die sector. Maar laten we er ook geen doekjes omwinden dat een paar hardnekkige problemen moeilijk hanteerbaar zijn laat staan opgelost worden. Via onderwijsopstellingen kunnen we er verandering in brengen. De 360°-blik van deze onthullende werkwijze brengt ondersteuning en verlichting voor alle betrokken partijen: het beleid, de leerkrachten, de leerlingen en de ouders. Elke directeur en elke leerkracht kan achtergrondkennis hebben om het zichzelf en de school gemakkelijker te maken en niet alleen dat. Een creatieve en innovatieve beweging is mogelijk.
Een school die zich via onderwijsopstellingen heeft laten begeleiden, heeft van de inspectie een beoordeling gekregen die uitsteeg boven de gewone beoordelingscriteria.

30 januari

De Kluizerij in Affligem - Van 10 u tot 17 u

Ik registreer me nu voor Bloeiende scholen via onderwijsopstellingen

Dank je wel beste lezer om het verlichtend werk mee te verspreiden naar  je medemensen. Dank je wel om jouw steentje bij te dragen aan een aanwezige en bewuste wereld. 
Hou de kalender in het oog. Er komen nog activiteiten bij.

Met levenslustige groet
Hilde Van Bulck

Expert in THE NEW LIFE EXPERIENCE
Spreker, Opsteller, Transformator,
Onderwijsexpert, Auteur, Lichtwerker
Auteur van 'De eigenwijze kikker'
en van 'De nacht van ons leven'

info@the-new-life-experience.com
www.the-new-life-experience.com

015 31 54 81
0493 247 547
The New Life Experience is een creatie van Hilde Van Bulck & Samtati BVBA