Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Magische herbronningsreis in de Perigord Noir: april 27, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Magische herbronningsreis in de Perigord Noir  (gelezen 332 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Magische herbronningsreis in de Perigord Noir
« Gepost op: januari 28, 2019, 12:18:15 pm »

In de Perigord Noir         27 april - 4 mei 2019

Kijk je al uit naar de Lente?
Hoe zou het voor je zijn om na je winterslaapje
te ont-waken en open te bloeien
in de Dordogne in het ZW van Frankrijk?
Sta je op een kruispunt in je leven
en ben je op zoek naar
nieuwe inspiratie en een bewustere manier van leven?
Heb je avonturiersbloed en hou je er niet van platgetreden paden te bewandelen?

Dan is deze spirituele verbindingsreis iets voor jou!

Dit is ons heerlijke, flexibele dagprogramma:

Voormiddag

Elke morgen word je begeleid door Maarten Van Damme en Hedwig Cammaert van het centrum voor bezield leven VanZelf Natuurlijk!
Gedurende 3 uur word je zachtjes ondergedompeld in de wereld van de spirits en ingeleid in het sjamanisme en in het Keltische pad van onze voorouders...
Maarten en Hedwig zijn beiden al meer dan 20 jaar actief in de spirituele wereld, waarvan 13 jaar professioneel.

Maarten kwam op zijn spirituele pad terecht na een zwaar verkeersongeval, waarbij hij een uittredingservaring had. Doorheen een intensieve weg van zweethutceremonies, sjamanistische trainingen en andere opleidingen ontdekte hij steeds meer zijn levensmissie: het verenigen van Mens en Natuur, van de Mens met zijn Ware Natuur. Hij doet dit sinds 2006 met zweethutceremonies, soundhealing, trainingen sjamanisme en als herborist. --> Meer over Maarten

Hedwig kwam al op zeer jonge leeftijd in aanraking met spiritualiteit en evolueerde via intuïtieve ontwikkeling, reiki, opleiding creatieve therapie en stemwerk tot de healer en zielenfluisteraar die ze nu is. Ze begeleidt mensen ook bij meditatie, met intuïtief schilderen en in nieuwe maansbijeenkomsten.

--> Meer over Hedwig

Ikzelf, Griet Beeckman, ben 4 jaar geleden uitgeweken naar de Périgord Noir op zoek naar een rustiger leven in harmonie met de natuur. Ik ben nog iedere dag ontroerd door de schoonheid en de magie van de streek en de overweldigende natuur. Tijdens mystieke boswandelingen stel ik me open voor de vele natuurwezens en de tekens die de natuur mij

geeft. Dankzij interessante tips van de lokale bevolking en mijn aangeboren nieuwsgierigheid en de drang naar avontuur, ontdek ik nog steeds nieuwe, magische en energetisch sterke krachtplaatsen.

Namiddag

‘s Namiddags trek ik jullie wereld en blik open en neem je mee naar magische, energetisch sterke plaatsen. Ik laat jullie de kracht voelen van dolmens, stille, stenen getuigen in het betoverende landschap en communiceren met onze statige vrienden, de eeuwenoude bomen.
We verstillen in Romaanse kerkjes, laven ons aan geneeskrachtige bronnen, bestuderen de lokale fauna en flora en hun medicinale eigenschappen én gaan een permacultuurboerderij bezoeken.

Avond

‘s Avonds doen we een deugddoende soundhealing, sessie stemwerk, intuïtief schilderen of een zweethutceremonie. Of verbroederen we gewoon lekker rond een kampvuur en kijken we naar de sterren.
--> Meer over soundhealing en zweethutceremonies

Verblijf

We logeren in een traditionele, eenvoudige gîte in St-Pardoux-et-Vielvic, op een 5-tal minuutjes rijden van Belvès (un des plus beaux villages de France) met onder andere een buitenzwembad, opgetrokken in de lokale gele natuursteen en gelegen midden in de natuur, zonder buren in de wijde omtrek.
De voorzieningen zijn basic en gezellig, met 2-, 3-, 4- of meerpersoonskamers.

Onze intentie

is om jullie mee te helpen oplossingen te vinden op innerlijke vraagstukken en verbindingen te creëren met andere medereizigers, met Moeder Aarde en het Grotere Geheel.
Via onze activiteiten, nodigen we jullie uit tot een grotere bewustwording van je lichaam, zintuigen, adem en geest.
Begint er al iets te kriebelen?
Schrijf je dan alvast in!

Vroegboekkorting

Wie vóór 1 maart 2019 inschrijft, betaalt slechts €550.
Reserveer je na 01/03/2019, dan betaal je €595. Betalings- en annulatievoorwaarden bij aanmelding.

Inbegrepen in de prijs: De 7 overnachtingen in de gîte, de cursus, de vegetarische maaltijden, excursies en avondactiviteiten.

Niet inbegrepen: het vervoer ter plaatse, het vervoer tot in de Périgord Noir (carpooling is ten zeerste aangeraden) en persoonlijke uitgaven.

Het aantal deelnemers is beperkt tot 15.

Meer info en aanmelden

Mail naar griet333.beeckman@gmail.com

Tot gauw!

Bedankt om te delen!

Pagina's: [1]   Omhoog