Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• OPSTELLEN VAN HET VERLANGEN: maart 24, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: OPSTELLEN VAN HET VERLANGEN  (gelezen 250 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
OPSTELLEN VAN HET VERLANGEN
« Gepost op: februari 05, 2019, 11:52:32 am »

OPSTELLEN VAN HET VERLANGEN

Een verlangen is iets wat we heel graag willen, iets wat we van harte wensen. Het realiseren ervan geeft ons een gevoel van vervulling. Maar op het pad van wens naar werkelijkheid liggen vaak hindernissen.

Een opstelling van jouw verlangen kan je inzichten geven in wat je belemmert. Misschien verval je (onbewust) in oude patronen of zie je niet alle mogelijkheden die er zijn om je in de richting van je wens te bewegen.

Het opstellen van je verlangen kan je zowel in groep als in individuele sessies doen.
We gebruiken hierbij de Interactieve Zelf-Resonantie® methode. Meer info vind je op: http://www.life-quality-coach.be/interactieve-zelf-resonantie/

De Spiegel van je Verlangen
Losse workshop in groep

Data:         24/03 en 09/06/2019 van 13u tot 17u30
Locatie:    Centrum Voelen, Sint-Annastraat 7, 9810 Eke-Nazareth
Prijs:          met eigen opstelling: 45,00 euro
                  als resonantiepersoon: 22,00 euro

Er is plaats voor 3 opstellingen. Ook als resonantiepersoon of toeschouwer kan je inzichten krijgen in persoonlijke thema’s.

Vooraf inschrijven: carine@life-quality-coach.be
Meer informatie vind je op:
www.life-quality-coach.be/training/de-spiegel-van-je-verlangen/

DE ONTMOETING MET JE kleine ik
Tweedaagse workshop in groep

In ieder van ons leeft een uniek kind, vertederend kwetsbaar, met grote kennis en wijsheid. Tijdens deze workshop word je uitgenodigd om contact te maken met je kleine ik. Wat wil het kleine meisje of jongetje je vertellen? Hoe voelt het zich? Wat zou het nu heel graag willen?
Via oefeningen en opstellingen kan je het kind in je ontmoeten met verdriet, boosheid, angst, eenzaamheid. En er kan een kind wakker worden met een onuitputtelijke levensdrift en vol vertrouwen in het leven.

Data:       23 en 24 februari 2019 van 9u30 tot 17u
Prijs:          175,00 euro (Incl. syllabus, drank en versnaperingen, excl. lunch.)

Meer info vind je op: http://www.life-quality-coach.be/training/de-ontmoeting-met-je-kleine-ik/

Every-body has a story
Tweedaagse workshop in groep

Als ons lichaam kon praten … wat zou het ons vertellen?

Na een stukje theorie gaan we aan de slag met oefeningen die je nadien ook thuis nog kan doen. Misschien wil je een specifieke klacht verder onderzoeken via een opstelling van jouw verlangen met de Interactieve Zelf-Resonantie® methode.
Dat kan bijvoorbeeld zijn: ‘Wat wil de pijn in mijn voeten me vertellen?’ of ‘Ik verlang ernaar om me niet meer zo down te voelen.’

Er is plaats voor 6 opstellingen, verspreid over de 2 dagen. Ook als resonantiepersoon of toeschouwer kan je inzichten krijgen in persoonlijke thema’s.

Data:       27 en 28 april 2019 van 9u30 tot 17u
Prijs:          met een eigen opstelling: 225,00 euro
als resonantiepersoon: 175,00 euro
Incl. syllabus, drank en versnaperingen, excl. lunch.

Meer info vind je op: http://www.life-quality-coach.be/training/every-body-has-a-story/

Opstellingen in individuele sessies

Opstellen van jouw verlangen in individuele sessies kan op volgende adressen:
-          Breevenstraat 77 – 2880 Bornem
-          Sint-Annastraat 7 – 9810 Eke-Nazareth
Afspraak maken kan via carine@life-quality-coach.be of 0472/285 195

Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!

Carine

Pagina's: [1]   Omhoog