Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel' met Maya astro: april 13, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel' met Maya astrologie  (gelezen 153 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel' met Maya astrologie
« Gepost op: maart 20, 2019, 11:17:05 am »

In deze nieuwsbrief
Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel
Spirituele loopbaanbegeleiding
Andere persoonlijke begeleiding
Nieuwe website
Groeidala's website is vernieuwd! Heb je het al gemerkt? Check de nieuwe look op groeidala.be
Volg Groeidala

Groeidala

Tzolkin in de Nieuwe Tijd

Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel

Wil je een beter zicht krijgen op je levensdoel en missie?
Ben je op zoek naar de betekenis van jouw leven?
Wil je graag meer flow ervaren in je leven?

Bij sommige volkeren, zoals bij de Maya’s, wordt vanaf de geboorte een astrologisch profiel gemaakt. Zo wordt het vanaf het begin duidelijk wat de betekenis en het doel is van iemands leven.

Jouw geboorte imprint kleurt je leven, en draag je dus heel je leven met je mee. Op 13 en 14 april start er een nieuwe workshopreeks 'Ontdek de blauwdruk van jouw potentieel in de Tzolkin'. Tijdens dit workshop weekend deel 1 krijg je inzicht in wie je bent vanuit een dieper niveau, en wat je ziel in dit leven wilt leren en verwezenlijken.

Je ontvangt een ondersteunende werkbundel met uitgebreide toelichting, alsook jouw persoonlijk geboorteprofiel. We doorlopen alles samen stap per stap. We formuleren samen jouw missiemantra. We doen ook enkele NLP oefeningen om het geleerde dieper te integreren.

Je krijgt meer grip op je leven, en krijgt de tools in handen om met de stroom mee te gaan surfen op jouw levensgolf, en het leven te gaan leiden dat je bedoeld bent te leven.

Dit is deel 1 van een 5-delig traject. Geen specifieke voorkennis is vereist. De modules zijn apart te volgen (de volgende modules zijn steeds 1 dag).

Max 7 deelnemers.

PRAKTISCHE INFORMATIE:
Data: zat 13/04/19 & zon 14/04/19
Tijd: telkens van 10:30u – 17u
Locatie: WonderWijven vzw, Driemastenbaan 37, 2160 Wommelgem.

Investering in jezelf: € 180 (in totaal voor de 2 dagen).
Inschrijven via: www.groeidala.be/boek-workshop/tzolkin-workshop-deel-1-2019-04-13-2/

Lunch mag je zelf meebrengen. Thee en water zijn voorzien. Als je je graag inschrijft voor de volgende workshops, ontvang je 7% korting per vervolgworkshop als je de volledige betaling ineens in orde maakt.

Voor meer info omtrent de hele reeks Maya astrologie en de aparte delen: www.groeidala.be/workshops

Enkele getuigenissen van deelnemers van deze workshop:

- "Ik heb vandaag de eerste les van de eerste workshop gevolgd. Alles was zeer duidelijk. Ik krijg de bevestiging dat ik op het juiste pad zit. De NLP-oefening was ook zeer intens, ik voelde achteraf een ontspannen gevoel. Ik kan deze cursus alleen maar aanraden." - Pamela Vermeire

- "Super interessante workshop, een aanrader voor iedereen die wat meer wilt te weten komen over zijn levenspad. Zeer goede teacher!" - Katrien Van Stichel

Ja, ik schrijf me in voor deze Tzolkin workshop!

Spirituele loopbaanbegeleiding

Loop je op je werk tegen blokkades aan?
Heb je het gevoel dat je niet je volle potentieel benut in je carrière?
Vraag je je af wat jouw talenten zijn en welke job het beste bij jou past?

Als je op zoek bent naar spirituele loopbaanbegeleiding dan ben je bij Groeidala aan het juiste adres. Samen bekijken we waar jouw talenten en passie liggen en wat jouw missie is, evenals wat jou momenteel nog tegenhoudt.

VOOR WERKNEMERS EN ZELFSTANDIGEN
Wist je dat je via loopbaancheques van de VDAB als werknemer of zelfstandige per cheque kan genieten van 4 uur coaching aan € 40? Dit is erg voordelig, want de reële waarde van dit traject bedraagt € 550.

ELKE 6 JAAR HEB JE RECHT OP 2 LOOPBAANCHEQUES
De voorwaarde is dat je de laatste 2 jaar minimum 1 jaar gewerkt hebt.
1 cheque = 4u loopbaanbegeleiding = € 40. Om de 6 jaar heb je recht op 2 loopbaancheques (dus goed voor 8u loopbaanbegeleiding).

ARCTURUS & VDAB
Groeidala is onderaanneming in loopbaanbegeleiding bij Arcturus nv. Arcturus is een erkend loopbaancentrum bij de VDAB.

Ja, ik wil graag een afspraak maken voor loopbaanbegeleiding

Andere persoonlijke begeleiding

Astro readings op basis van Maya astrologie en Vedische numerologie

Spirituele heling met 'The One Method'

Life coaching met NLP

Overzicht komende workshops
Maak een afspraak

Heel graag tot binnenkort!

Warme groet,

Sofie Laureyssens

GROEIDALA Life & business coaching, loopbaanbegeleiding*, Tzolkin readings.

Consults te Morstel, Wommelgem of Zoersel.
+32 474 24 75 02 - info@groeidala.be - www.groeidala.be

* Groeidala is onderaanneming in loopbaanbegeleiding bij Arcturus nv. Via loopbaancheques: 4 uur coaching aan € 40.

Pagina's: [1]   Omhoog