Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Na 5 jaar is hij er. de nieuwe Geert Kimpen. Het meisje dat : mei 13, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Na 5 jaar is hij er. de nieuwe Geert Kimpen. Het meisje dat aan de oever versche  (gelezen 55 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod

Ik ben zo blij en trots om mijn nieuwe roman te mogen aankondigen: Het meisje dat aan de oever verscheen.
Vijf jaar lang heeft u er op moeten wachten.
Want waar moet je over schrijven, midden in een echtscheiding, als ‘de liefde’ je thema is?
Toen ontmoette ik het meisje dat aan de oever verscheen en mijn inspiratie ging weer stromen. Het verhaal had mij gevonden.
En ik ben zo benieuwd wat jij er van vindt!
Geert Kimpen,
www.geertkimpen.com

Heeft Geert Kimpen de bestseller ‘de Kabbalist’ overtroffen? Wat mij betreft wel. ‘Het meisje dat aan de oever verscheen’, is een buitengewoon boek, dat je zelfs aan het strand met spelende kinderen om je heen, kunt lezen. Je wilt gewoon weten hoe het verder met Kama en Shakti gaat. Je wordt geraakt door de snaar die liefde heet. Het is een roep om de beste versie van jezelf tevoorschijn te halen. Dan dim je de lichten, ontsteek je kaarsen, je neemt een bad in lotusbloemen en rozenblaadjes, en zegt geïnspireerd: ‘Kom hier, ik heb je lief, je bent welkom, ik wil je omarmen, voelen, aanraken, de liefde met je bedrijven, zoals de Goden het hebben bedoeld.’ 
- De Goed Nieuws Krant

Op maandag 13 mei verschijnt ze officieel.
Maar als jij haar als eerste wil, kan je Het meisje dat aan de oever verscheen nu al via mijn website bestellen en ligt ze vóór 13 mei naast jouw bed, bank of bad.
En als je dat aangeeft, schrijf ik ook nog een persoonlijke boodschap voor jou in het boek.
Natuurlijk is mijn nieuwe boek ook bestelbaar en verkrijgbaar bij de boekhandel bij jou in de buurt, of online, bijvoorbeeld hier.
Misschien is dit boek, een tijdloos sprookje voor volwassenen dat zich in India afspeelt, wel Kimpen’s beste boek. Natuurlijk staat de liefde centraal. Krachtiger dan ooit tevoren. Het boek zindert van Indiase wijsheden, oriëntaalse erotiek, inzichten over liefde, seksualiteit en zielsverwantschap, verpakt in een spannend, meeslepend verhaal dat je in één ruk uit wilt lezen. Een heerlijk boek om deze vakantie bij weg te dromen.
- Spiegelbeeld

Na zijn debuutroman De kabbalist (meer dan 100.000 verkochte exemplaren en uitgegeven in meer dan vijftien landen), schreef Geert Kimpen de succesvolle romans De geheime Newton,  Rachel, of het mysterie van de liefde en De Prins van Filettino.

“Het meisje dat aan de oever verscheen” is waarlijk een boek van buitenaardse kwaliteit en krijgt vijf blinkende sterren. Meer zijn er niet, anders zouden het er zomaar zes kunnen zijn geweest.   
- Boekrecensies van Charles Kuijpers

Een prachtige roman over liefde, zielsverwantschap, seksualiteit, verbinding en lotsbestemming.
- Algemeen Dagblad

Lezingen en speeldata

Natuurlijk ga ik ook weer het land in met een nieuwe lezing naar aanleiding van dit nieuwe boek. Het lijkt me zo leuk om jou dan (weer) te ontmoeten!

Hier vind je alvast een voorproefje van de lezing.
Een betoverende verhalenverteller
- Happinez
In de maand mei kan je me alvast op de volgende plaatsen ontmoeten:

•  Vrijdag 10 mei, zaterdag 11 en zondag 12 mei om 14:15 op Happinez Festival in Zaandam Als je mijn code: “HAPPINEZFESTIVAL2019ARTIST” intikt bij het bestellen van je kaartje, krijg je 5 euro korting!
• Dinsdag 14 mei om 19:30 in CC De Valkaart in Oostkamp (België) Reserveer hier.
• Woensdag 15 mei om 19:00 bij Boekhandel Paagman in Den Haag
• Donderdag 16 mei om 20:00 in Boekhandel Wagner in Sassenheim
• Vrijdag 17 mei om 19:30 in de Centrale Bibliotheek in Emmen
• Zondag 19 mei om 14:00 in Hotel-Paleis Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden
• Dinsdag 21 mei om 20:15 in Theater Vanberenstein in Veendam
• Vrijdag 24 mei om 20:00 in het Response Instituut in Roermond
• Zondag 26 mei om 14:30 op het Buitengewoon Djoj festival in Someren
• Dinsdag 28 mei om 19:30 Lezing de TomTom van je ziel in Filmhuis de Domijnen in Sittard.

Meer data en plaatsen? Klik hier!
Ben je benieuwd naar het meisje dat de inspiratiebron was voor Het meisje dat aan de oever verscheen?

“Precies een jaar geleden gingen Geert en ik op vakantie naar Turkije, waar Geert ter plekke besloot om na vijf jaar weer te gaan schrijven. En nu is het bijna zo ver! In mei arriveert ‘Het meisje dat aan de oever verscheen’ gedrukt en wel op ons hoofdkwartier. Bloed, zweet en tranen zitten erin. Zoals het leven zelf vaak is. Ik meen het als ik zeg dat ik Geert de beste schrijver vind die ik ken, al voor ik verliefd werd op hem vond ik dat. Dit nieuwe boek voelt anders dan zijn voorgaande boeken, heel compleet. Het is een boek van een briljante schrijver die door een hel ging, en opnieuw zijn weg moest vinden. Ik vind dat hij daar absurd goed in is geslaagd.”
Meer lezen over Michelle? Klik hier.

Lees Het meisje dat aan de oever verscheen als eerste, bestel het hier!

Met hartelijke groet,

Geert Kimpen,
www.geertkimpen.com

PS. Begin mei verschijnt mijn nieuwe roman Het meisje dat aan de oever verscheen.

Pagina's: [1]   Omhoog