Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Praktijk Mijn Vrijheid te Westmalle, zie verder in de mail v: juli 22, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Praktijk Mijn Vrijheid te Westmalle, zie verder in de mail voor onze zomer actie  (gelezen 59 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod

Praktijk Mijn Vrijheid te Westmalle, zie verder in de mail voor onze zomer actie!

Ik ga niet op verlof, dus had u graag een afspraak in juli of augustus boek ze snel want vol is vol want de plaatsen zijn beperkt!

Neem je vrijheid terug, met tijd voor jezelf.
Acces Bars™ healing (U hoofd is helemaal leegmaken, aanraking aan het hoofd)
Access Energetische Facelift (healingsmethode met zachte aanraking aan en rond het gezicht)
Intuïtief gesprek & coaching (hebt u inzicht van een ander nodig of hulp om terug op gang te komen?)
Voetreflexologie massage (kan ook op de handen) (laat je voeten ontspannen, de stress wegvloeien op een zachte aangename manier maar tevens worden je reflexpunten ook aangenomen zonder u het merkt.
Intuïtieve healing Ik voel wat er bij u nodig is, en heal je daar extra maar de oplading is over je hele lichaam.
Oorkaarsen is in combinatie met een zachte hoofdmassage, reinigt de energie van u hoofd en de oren.
Tenen lezen, leer je zelf beter kennen soms is het leuk om inzicht te krijgen hoe je naar de buiten wereld kijkt, waarom staan die tenen zo?
Energetische hoofdmassage, dit is een heel zachte hoofdmassage en komt u tot rust.

Zomer Actie: Komt u voor een gecombineerde behandeling?
2 behandeling naar keuze bv. voetreflexmassage en tenen lezen eenmalig -10 €
(niet cumuleerbaar met ander korting en acties)
Soms krijg ik de vraag kan ik met 2 komen, ja dat kan, dan geef ik u ook de korting, als ik de  2 behandeling achtereen mag geven, ik weet  graag op voorhand welke behandeling(en).
Voor te genieten van de actie dient het op de dezelfde afspraak te gebeuren.

www.mijnvrijheid.be - 0495 48 59 90  -  ingrid@mijnvrijheid.be
Praktijkadres (alleen op afspraak) Eekhoorndreef 18 Westmalle - BE 0861 096 615
Schrijft in u op ons nieuwsbrief, voor acties en omdat we nog verhuizen, zo blijft u op de hoogte!
Pagina's: [1]   Omhoog