Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Every-body has a story: september 03, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Every-body has a story  (gelezen 64 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Every-body has a story
« Gepost op: augustus 13, 2019, 09:36:48 am »

Every-body has a story

Photo designed by Kjpargeter - Freepik.com
Luister naar het gefluister van je lichaam zodat het niet hoeft te schreeuwen.

Workshop: 6 avonden
Wanneer we aandacht hebben voor wat we voelen, fysiek en emotioneel, krijgen we toegang tot een schat aan informatie.
Door middel van bewustwordingsoefeningen leer je contact maken met lichamelijke sensaties en emoties en kan je exploreren welke boodschap daarin verscholen zit.
Je kan een specifieke vraag of klacht verder onderzoeken. We vertrekken steeds met een verlangen, bv. ‘Wat wil de pijn in mijn voeten me vertellen?’ of ‘Ik verlang ernaar om me levenslustiger te voelen.’ of ‘Ik wil op een andere manier met stress omgaan.’ Alle verlangens zijn mogelijk. In deze processen kan je inzichten krijgen in onbewuste patronen (waarom doe je wat je doet?) en overtuigingen (zijn deze werkelijk van jou of overgenomen van anderen?).
Elke deelnemer zal minstens één maal aan de beurt komen met een eigen verlangen.
Ook tijdens het proces van iemand anders, kan je inzichten krijgen in persoonlijke thema’s.
Je krijgt een theoretische onderbouwing over de samenhang tussen zelfbewustzijn, stress en lichamelijke symptomen en over de werkwijze die gehanteerd wordt tijdens deze workshop.

Deze workshop wordt gegeven op 2 verschillende locaties:

Centrum Voelen – Sint-Annastraat 7, 9810 Eke-Nazareth
Data: 3 – 10 – 17 en 24 september, 8 en 15 oktober 2019 telkens van 19u tot 21u45

Gildenhuis – Kardinaal Cardijnlein 8, 2880 Bornem
Data: 5 – 12 – 19 en 26 september, 3 en 17 oktober 2019 telkens van 19u tot 21u45

Prijs: 275,00 euro (inbegrepen: syllabus, drank en versnaperingen).

Wil je eerst kennis maken? Dat kan tijdens de Kennismakingsworkshop die doorgaat op:
21/08/2019 van 19u tot 21u45

Prijs: 25,00 euro (wordt in mindering gebracht als je inschrijft voor de avondreeks)
Vooraf inschrijven via carine@life-quality-coach.be of +32 (0)472/285 195
Meer informatie vind je op: www.life-quality-coach.be/training/every-body-has-a-story/
Pagina's: [1]   Omhoog