Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• [bonussen in aanbod] Van een plek vol video's naar een : augustus 14, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [bonussen in aanbod] Van een plek vol video's naar een uniek bewustwording coach  (gelezen 60 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod

Hallo

Vanaf heden kan ik na lang zoeken, en een hele reeks veranderingen aangebracht ten hebben,  je een plek bieden waar je waarlijk kan groeien op eigen ritme. Het Soul en Heart lidmaatschap is compleet verandert zodat jij er nog meer kan uithalen als er waarlijk een ondersteuning voor het dagelijks leven kan terug vinden.

Het doel is hier vooral je te ondersteunen, tools te geven die echte doorbraken brengen, ....en als top van de berg een bundel aan bonussen zodat je dagelijks meer kan leven in en uit bewustwording. En deze plek is open voor wie wil groeien!

Vroeger had je als Soul & Heart lid enkel toegang tot een gehele videotheek van inzichten en oefeningen zonder live ondersteuning.

Nu bestaat het Soul & Heart coachingslidmaatschap uit volgende onderdelen;
- een videotheek "Wendy's Wisdom Corner"
  een begeleidende video hoe het geheel werkt en hoe jij bijvoorbeeld de video kan pauzeren
  een pagina waar je een overzicht hebt met alle video's en hun onderwerpen
  een schat aan inzichten, wijsheiden, oefeningen, .... met een waarde van meer dan 1200€

- een gesloten veilige coaching comminity voor de leden waar je dus ook vragen kan stellen, steun krijgt van andere leden en zo samen verder kan
  groeien.

- maandelijks houden we contact via mail zodat je weet wat nieuw is en je nog wat inspiratie krijgt

- een gedeelte "Spirituele conflicten"
  onder alles wat er in je leven gebeurt en ook bij een ziekte zit er een conflict met spiritualiteit en in dit deel leg ik uit wat het is en hoe je
  bijvoorbeeld het kan aanpakken als je iets aan je darmen hebt ( natuurlijk leg ik uit welk conflict hier bij jou met het spirituele/ bewustwording
  aanwezig is). Het punt is dat bij een ziekte met de darmen die spiritueel conflict bij elke persoon hetzelfde is.

- een gedeelte "Kabbalistisch mediteren"
   dit gaat verder dan transcendent mediteren of chakrameditaties. Ze zijn door mezelf gemaakt. En ik leer ook hoe je het zelf kan doen.
   Het is een stappenproces net zoals terug bij je allehoogste goddelijke vonk komen ook een stappenproces is.

- een gedeelte " Ziektepatronen doorbreken"
   een ziekte is een bundel aan conflicten ( innerlijk, relationeel, transgenerationeel) en daar zitten de punten om aan te pakken en in dit deel leer
   je er alles over vanuit mijn persoonlijk ervaringen. Onder één ziekte kunnen wel een verzameling aan patronen zitten om te doorbreken.

- een gedeelte "Visualisatie"
   hier krijg je begeleide visualisatie rond een bepaald onderwerp ( die ik zelf gemaakt en getest hebt) die je helpen om net doorbraak te maken in 
   dat punt. Ik leer je ook hoe je deze kracht in jezelf kan activeren.

- alles in deze delen komt uit mijn opleidingen, bewustwordingsprocessen, transformaties en wijsheden. En gericht op het dagelijks leven in bewustwording.

- alles is digitaal en overal waar jij bent te raadplegen , zelfs dag en nacht

En ik geef nog bonnussen weg ook zoals;
- gratis 1 coachingcall per maand voor een spontaan gekozen lid
- korting bij de inschrijving
- maandelijks groeit het Soul & Heart coachingslidmaatschap aan 280€ in waarde, maar dat is niet jou bijdrage
- het loopt niet zomaar allemaal door zoals er gebeurt als je een abonnement elders neemt

De toegang is tijdelijk en wordt slechts 2 maal per jaar geopend.

Wil jij weten wat je hier allemaal kan vinden?
Hoe dit lidmaatschap als deze communitiy je kan ondersteunen in je groei.
Wat er precies in elk onderdeel zit en hoe het je kan helpen.
Via de volgende link krijg je al je antwoorden! >> "Soul & Heart coaching lidmaatschap" is nu tijdelijk open.

Copyright © 2019 Wendy Mertens, All rights reserved.

www.mertenswendy.com

Pagina's: [1]   Omhoog