Spiritueel Agenda

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Gekoppelde gebeurtenissen

• Opstellen van het verlangen: oktober 03, 2019
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Opstellen van het verlangen  (gelezen 170 keer)

Spiritueelaanbod

• Spiritueel Aanbod
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Spiritueel Aanbod
Opstellen van het verlangen
« Gepost op: september 21, 2019, 09:22:05 am »

Opstellen van het verlangen met behulp van de izr®- methode

Je kan kennis maken met de methode door je in te schrijven voor één of beide losse avonden of je kan deelnemen aan de workshop (zie verder).
Hoe werkt het?
Eerst even dit: woorden dienen in eerste instantie om onze innerlijke ideeën, gevoelens en gedachten met anderen te delen. Ze werken echter niet alleen van binnen naar buiten, maar ook in omgekeerde richting. Zo kan een woord een herinnering of bepaalde gevoelens bij je oproepen, je krijgt plots een inzicht of er komt zomaar een goed idee in je naar boven.
Dit boeiende kenmerk van de menselijke taal en psyché vormt de essentie van de interactieve zelf-resonantie®: een werkwijze waarbij taal toegang geeft tot dat wat verborgen zit op een diepere laag in onszelf.
We vertrekken steeds vanuit een verlangen, geformuleerd in een zin. Bijvoorbeeld: ‘Ik wil innerlijke rust.’, ‘Ik wil vermageren.’, Ik wil een betere relatie met mijn moeder.’ Ik wil meer liefde en verbinding ervaren.’, ‘Ik wil weten wat de pijn in mijn voet me wil vertellen, … alle verlangens zijn welkom. Het zijn de woorden uit deze zin die worden ‘opgesteld’. Dit wil zeggen: er wordt gevraagd aan verschillende personen om te resoneren met deze woorden.
Bij deze opstellingen (resonantieprocessen) maken we gebruik van de interactieve zelf-resonantie® (izr®)-methode. Uitgebreide informatie hierover vind je op www.life-quality-coach.be/interactieve-zelf-resonantie/
Werken met deze methode in groepen bied je het grote voordeel dat je meerdere mensen gelijktijdig als resonantiepersoon in de ruimte kan neerzetten. Eén voor één nodig je de verschillende resonantiepersonen uit die bij jouw verlangen passen. Samen resoneren zij jouw innerlijke dynamiek, waardoor je ziet wat je graag wilt, maar ook wat je weerhoudt. Je krijgt inzichten in verscholen mogelijkheden en je ervaart welke delen wachten op een ontmoeting met jou.
Workshop: De Spiegel van je Verlangen

Als je inschrijft voor deze workshop kan je vooraf jouw plaats voor een eigen proces reserveren of ervoor kiezen om als resonantiepersoon aanwezig te zijn.
Er wordt intensief gewerkt mede doordat het vaak zo is dat enkele deelnemers reeds bekend zijn met de methode. Maar ook als je de methode nog niet kent, ben je van harte welkom. Wat zichtbaar wordt in het proces van anderen, kan inzichten opleveren voor alle aanwezigen.
Wanneer: 20 oktober 2019 van 13u tot 17u30

Prijzen:
- met een eigen proces: 65,00 euro
- als resonantiepersoon: 35,00 euro
Er is ruimte voor maximum 3 deelnemers met een eigen proces en 10 resonantiepersonen.

Locatie: Centrum Voelen – Sint-Annastraat 7 – 9810 Eke-Nazareth
Deze workshop geef ik samen met mijn collega Barbara Vogeleer.
Vooraf inschrijven via carine@life-quality-coach.be  - 0472/285 195 of
bij Barbara via barbara.vogeleer@hotmail.com – 0486/67 16 83

Kennis maken met de methode
Tijdens de open avonden kan je kennis maken met deze werkwijze en ervaren wat interactieve zelf-resonantie® (izr®) in een groep kan betekenen voor je persoonlijke ontwikkeling.
Ook de deelname als resonantiepersoon of toeschouwer levert vaak bruikbare inzichten op in je eigen proces!
We starten met een korte inleiding op de methode. Daarna worden er twee of drie interactieve zelf-resonantieprocessen gedaan. Wie een eigen proces kunnen doen, bepalen we ter plekke door middel van loting. Je bent vrij om mee te loten, of als resonantiepersoon mee te doen, of alleen als waarnemend deelnemer aanwezig te zijn zonder dat je actief meedoet.
Data open avonden (kunnen los van elkaar gevolgd worden):
– 3 oktober
– 17 oktober
Telkens van 19u tot 21u45.
Prijs: 20,00 euro per avond
Locatie: Gildenhuis – Kardinaal Cardijnplein 8 – 2880 Bornem
Vooraf inschrijven via carine@life-quality-coach.be of 0472/285 195
Pagina's: [1]   Omhoog